TeamWork Revolution Power System nie istnieje!

Cash Balance Reader

» CASH BALANCE READER «


Czytnik sald gotówkowych
- Klikasz Raz i Wiesz ile Masz


PRZECZYTAJ TO!


• Próbowałem z programami referencyjnymi, dlatego widzisz tę stronę, ale już tego nie robię i musisz wiedzieć, że nie jest to sposób zarabiania dla każdego! Np. TWRPS i wiele innych (patrz prawy panel) bardzo szybko zwijały biznes. Skąd wiesz kiedy padnie Twój system?
• Kluczem w każdym biznesie, szczególnie ebiznesie jest tworzenie wartości dla innych! Wyspecjalizuj się w jakiejś dziedzinie (najlepiej w tym czym się naturalnie interesujesz) i zacznij od stworzenia bloga/portalu na Wordpressie. Twórz bogate merytorycznie artykuły, buduj listę czytelników biuletynu zbierając adresy email i... stale się edukuj wdrażając skuteczne nowości! TWÓRZ WŁASNĄ MARKĘ, NIE KOGOŚ!


Dołącz do NAS!

Dynamic Digital Enterprise - dlaczego akurat teraz?

Dlaczego akurat teraz? 

Obiecałem sobie, że całą energię przeznaczoną na rozbudowę dochodu z sieci będę skupiał tylko na programach partnerskich i nie ruszam żadnego mlm itp. (z małymi wyjątkami - Lotto przez Internet) Od tego czasu codziennie uzupełniam moje strony o nowe, wartościowe info, szczególnie zdrowotne. Wykupiłem nową domenę .pl dla głównej strony o leczeniu i teraz potrzebuje hosting dla subdomen, które połączę z moimi ministronkami o zdrowiu.
A więc szukam, czytam recenzje, opinie, porównuje koszty... aż jednego pięknego dnia czytając nadawców w skrzynce ze spamem, zawieszam oko na nazwisku które kojarzę, a którego dawno nie widziałem - James Al-Oboudi, twórca TWR Power System informuje mnie o starcie nowego systemu, który ma być kolejną rewolucją.
Pamiętając, jak podniecił TWRPS marketerów na całym świecie, postanowiłem rzucić okiem na plan prowizyjny i produkty Dynamic Digital Enterprise - hosting, nielimitowane subdomeny i konta email oraz dostęp do pokoju konferencyjnego, czyli to czego szukam (dlaczego akurat teraz?;) PLUS (podobno) najszybszy plan wynagrodzeń w branży - za 155 poleconych 2000$/mc zysku! Swoista odpowiedź na mojego posta negującego TWRPS ;)

.... ale

Co się stało z TWRPS? Czy istnienie obydwu ma sens?
Odpowiedzi na te pytania znalazłem na goldenline - twrps zakończyło działalność w niekoniecznie pozytywnym świetle (wnioskując z komentarzy).
Jak w tym kontekście znowu zaufać James'owi? Może tworząc DDE pragnie zatrzeć złe wrażenia po twrps?
Przyjmując twierdzącą odpowiedź na to pytanie, postanowiłem spróbować z DDE, tym bardziej, że znajduje się w fazie przedpremierowej do 15 września 2012, także rejestracja i budowa grupy do tego czasu jest bezpłatna!

0 komentarze:

Prześlij komentarz